(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-P2CVN7S'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-185275571-1');

Arm & Hammer

Opinie klientów

Zamawiamy w sklepie od dawna! Zawsze świetne produkty i super dostawa!

Klient z Allegro

Dziękuję serdecznie za idealne podejście do transakcji i super bezpiecznie zapakowaną przesyłkę!

Klient z Allegro

Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona

Klient z Allegro

Lista produktów marki Arm & Hammer

Wszystkich produktów: 2
Pokazano 1-2 z 2 pozycji

Arm and Hammer

Marka Arm & Hammer uznawana jest za globalną markę, która powstała 160 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Obecnie produkty Arm and Hammer sprzedawane są w około 50 krajach całego świata. Asortyment marki to produkty do kompleksowej pielęgnacji jamy ustnej, przeznaczone dla całej rodziny i nie tylko. Tym, co wyróżnia past ydo zębów Arm & Hammer jest zawartość sody oczyszczonej.

Misja marki Arm and Hammer

Biorąc pod uwagę fakt, że Arm & Hammer wyrosło na globalną markę, na szczególne uznanie zasługuje fakt, że firma postała wierna swoim podstawowym zasadom. Polega to przede wszystkim na produkcji produktów, którym ufają. Warto zauważyć, iż Arm & Hammer pomaga swoim społecznościom za pośrednictwem funduszu darowizn dla pracowników, który w ciągu swojego życia przekazał niemal 11 milionów dolarów lokalnym organizacjom charytatywnym oraz koordynuje ponad 1000 godzin pracy społecznej rocznie.

Arm and Hammer dba o dobro naszej planety, będąc odpowiedzialnym za środowisko, wykorzystuje w swoich zakładach w USA głównie energię odnawialną, przede wszystkim wiatrową. Church & Dwight czyli producent marki Arm and Hammer nawiązał także współpracę z The Arbor Day Foundation, w celu zrównoważenia emisji dwutlenku węgla poprzez sadzenie drzew oraz ochronę istniejących lasów przed emisjami CO2 na skutek wykorzystania paliw kopalnych swojej działalności.

Historia marki Arm & Hammer

Zarys historyczny maki Arm & Hammer przedstawia się następująco:

  • 1846 r. – szwagrowie dr Austin Church i John Dwight rozpoczęli przygotowywanie sody oczyszczonej do komercjalnej dystrybucji. Z dumą zapakowali ten prosty, a zarazem wszechstronny produkt ręcznie do toreb papierowych w swojej pierwszej fabryce: kuchni Pana Dwighta.
  • 1847 r. – John Dwight and Company zostaje oficjalnie utworzony
  • 1876 r. – marka przyjmuje Cow Brand jako znak towarowy dla Dwight’s Seleratus. Lady Maud, nagrodzona krowa Jersey na Wystawie Stulecia w Filadelfii, została wybrana jako ikona produktu ze względu na popularność stosowania saleratus z kwaśnym mlekiem do pieczenia. Od lat Cow Brand i Arm & Hammer są przedawane jednoczesnie.
  • 1860 r. – powstaje pierwsze wydanie miniksiążek kucharskich Arm and Hammer, które pod nazwą „Cenne przepisy” trafia do skrzynek pocztowych w całym kraju. Stały się one ulubionym dodatkiem do amerykańskich kuchni (powstało 137 wydań, z których kilka zawierało rodzinne przepisy żon założycieli).
  • 1867 r. – Austin Church przechodzi na emeryturę, firma zostaje kontynuowana przez jego dwóch synów. Logo Arm and Hammer pochodzi z firmy syna Jamsa, firmy Vulcan Spice Mills. Symbolizuje mityczny Vulkan, rzymskiego boga ognia, który uderzyłby swoim potężnym młotem w kowadło. Z biegiem czasu ta silna i potężna ikona stała się rozpoznawalna na całym świecie jako symbol jakości.
  • 1907 r. – marka ustanawia stosowanie tektury pochodzącej z recyklingu do pakowania produktów gospodarstwa domowego w czasie, gdy recykling nie był normą.
  • 1927 r. – umieszczenie reklamy w ogólnokrajowych magazynach, takich jak Good Hausekeeping i McCall’s.
  • 1950 r. – Arm & Hammer tworzy pierwsze szybkie koło referencyjne, które pokazuje konsumentom, jak wykorzystać wszechstronność sody oczyszczonej w domu.
  • 1970 r. – powstaje czystszy detergent do prania, który nie zawiera fosforanów: proszek do prania Arm & Hammer.
  • 1972 r. – na rynek wychodzi pudełko sody oczyszczonej Arm and Hammer, które pomaga zachować świeży zapach potraw w lodówce i w zamrażarce.
  • 1992 r. – w związku z faktem, iż kwestia świadomości ekologicznej wciąż się nagrzewa, Arm & Hammer jako dumny sponsor jednogodzinnego programu This Island Earth na Disney Channel, pomaga szerzyć tę wiedzę. Wyprodukowany przez National Audubon Society program, zawiera muzykę nagromadzonych od Grammy piosenkarzy, takich jak Gloria Etefan i Kenny Loggins.
  • 1997 r. – Arm and Hammer wkracza w świat z pełną mocą. Nowa, ekscytująca interaktywna witryna internetowa marki zostaje uruchomiona, oferując konsumentom wszechstronne zastosowania swoich produktów za jednym kliknięciem myszy.
  • 2002 r. – Arm & Hammer współpracuje z Queen of Clean Lindą Cobb i National Thrust for Historic Preservation, aby delikatnie i bezpiecznie oczyścić niektóre z historycznych domów w Ameryce. To interesujące partnerstwo pozwala również uświadomić społeczności znaczenie ochrony zabytków.
  • 2009 r. – zakład marki LEED – Silver w York, produkuje swoją pierwszą butelkę detergentu do prania Arm and Hammer. Do 2011 roku zakład był głównym miejscem produkcji produktów pralniczych Arm and Hammer. Był również uznawany za najbardziej zrównoważony budynek, jaki posiadała firma. Spoglądając w przyszłość Arm and Hammer nadal dąży do lepszego jutra, rozwijając nowe sposoby ulepszenia, wspierania i promowania świadomości i wartości środowiskowych, jak również wprowadzając na rynek nowe produkty, takie jak choćby pasty do zębów.