(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-P2CVN7S'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-185275571-1');

Gut&Gunstig

Lista produktów marki Gut&Gunstig

Wszystkich produktów: 69
Pokazano 1-24 z 69 pozycji

Marka Gut&Gunstig skupia się na zaspokojeniu podstawowych potrzeb konsumentów. Oferowane produkty dostępne są na każdą kieszeń, a niska cena łączy się z dobrą jakością, przyjemnym zapachem środków czystości oraz starannie dobranymi składnikami.

Gut&Gunstig – historia i działania marki

Edeka to niemiecki właściciel marki Gut&Gunstig, która od początku istnienia pokazuje, jak łączyć tradycję z nowoczesnym postrzeganiem współczesnego rynku i przedsiębiorczym działaniem. Takie podejście pozwoliło im przetrwać kryzys wywołany ogólnoświatową pandemią, a nawet wzmocnić pozycję na rynku.

Firma istnieje na rynku od 1898 roku (w 2001 utworzono markę własną Gut&Gunstig) i od tego czasu w samych Niemczech powstało ponad 4100 sklepów.

Ważna data w historii marki do 16 listopad 2007 roku, kiedy Gut&Gunstig podpisała porozumienie z Tengelmann. Opierało się ono na przejęciu 70% większościowego pakietu akcji Tengelmann’s Plus sklepów dyskontowych. W okresie kilku kolejnych lat sklepy zostały połączone z markę Edeka Netto (

Cel, jaki przyświeca Gut&Gunstig to dorównanie cenom sieci dyskontowych – marka robi to w doskonały sposób. Od 2017 roku udział w niemieckim rynku wynosi ponad 20%, a jak wspomniano powyżej, produkty marki pojawiają się w kolejnych państwach Europy. Na firmę składa się kilka spółdzielni oraz niezależne supermarkety, które tworzą spółkę. Główna siedziba mieści się w Hamburgu. Gut&Gunstig to zarówno niewielkie sklepy znajdujące się tuż za rogiem, jak i sporych rozmiarów hipermarkety, w których możesz znaleźć wszystkie potrzebne produkty.

Na dzień dzisiejszy działa już 7 regionalnych hurtowni, powstała także centrala EDEKA oraz Netto Marken –Discount oraz 3600 niezależnych detalistów.

Gut&Gunstig – nazwa, oferta i cele marki

Nazwa marki w dosłownym tłumaczeniu oznacza „dobre i tanie” – takie właśnie są środki czystości i produkty spożywcze oferowane przez markę. Pełna oferta zawiera przeszło 1400 produktów zarówno z sektora spożywczego, jak i niespożywczego (głównie chemicznego). Na szczególną uwagę zasługują środki chemiczne, wśród których wymienia się płyny do mycia naczyń, produkty do prania oraz polerowania szyb, tabletki do zmywarek, kostki do toalet i wiele innych dóbr ułatwiających dbanie o higienę w domowym zaciszu. Każdy ze środków dostępny jest w niskiej cenie.

Rok 2020 przyniósł dla Gut&Gunstig najwięcej sukcesów. Starania marki i przywiązywanie szczególnej uwagi do najlepszej jakości produktów oraz ogólnej dostępności, zostały docenione przez konsumentów na całym świecie. Produkty można nabyć w coraz większej ilości państw, oprócz tego pojawiają się w wielu sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Wszystkie działania marki, począwszy od doboru składników, a zakończywszy na produkcji odbywają się w trosce o środowisko naturalne i zwierzęta. Gut&Gunstig nie wykonuje testów na zwierzętach, czym zyskuje sobie przychylność ekologicznych środowisk oraz poparcie ze strony konsumentów.